• 09180807525
  • saeedfarokhzad1991@gmail.com
  • استان مرکزی-اراک-دکوراسیون داخلی دکورا
  • 09301770037

دکوراسیون داخلی دکورا

،، طراح و مجری کلیه امور دکوراسیون داخلی ،،

آینه دکوراتیو و نمونه های اجرای

  • ۲۱۷

👈 آینه دکوراتیو چیست و چگونه فضا را زینت می بخشد؟
امروزه به ظاهر خانه ها بسیار توجه می شود. اغلب افراد به دنبال چیدمانی زیبا، شیک و مدرن هستند که در عین حال نشان دهنده اصالت نیز باشد.
 با خرید آینه دکوراتیو، این امکان را پیدا می کنید که زیبایی چشم نوازی را به دکوراسیون خانه یا محل کار خود بدهید.
آینه هایی که برای تزئین به کار می روند دارای انواع گوناگونی بوده که با هر سلیقه ای سازگاری دارند. اگر فرد با ذوقی هستید و قصد دارید خانه خود را به زیباترین نحو ممکن آراسته کنید، پیشنهاد می دهیم از فروشگاه دکوراسیون داخلی دکورا بازدید کرده و بهترین محصولات را خریداری کنید.

 

 

 

🧩 زیباترین آینه های دکوراتیو برای با سلیقه ها!

بی شک در طول زندگی خود با دیدن برخی از خانه ها، رستوران ها یا حتی محیط های کاری شگفت زده شده اید؛ زیرا دکوراسیون خاص و متفاوتی دارند که هر فردی را به وجد می آورد. احتمالا روی سقف، روی دیوارها، ستون ها یا حتی درب های این اماکن از آینه های تزئینی خاصی استفاده شده است که جلوه خاصی را به محیط اطراف خود بخشیده اند.
اگر با سلیقه هستید و قصد دارید بین خود و افراد معمولی تفاوتی شگرف را ایجاد کنید، این آینه های زیبا را خریداری کرده و ذوق و هنر را به داخل خانه بیاورید. پیش از خرید بهتر است با انواع آینه های دکوراتیو آشنا شده و متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را خریداری کنید. برخی از آن ها به شرح زیر هستند:
·         آینه دکوراتیو سقفی؛
·         آینه دکوراتیو طرح کلاسیک؛
·         آینه دکوراتیو روی ستون.

 

 

 

➕ در نهایت به نصب آینه های دکوراتیو دقت کنید!!!

آینه نیز از شیشه ساخته شده که هنگام نصب نیاز به دقت بالایی دارد. بهتر است از متخصصان این کار استفاده کنید که آینه نشکند و به دقت در جای خود نصب شود. پیش از خرید، نیاز خود را مشخص کرده و متناسب با دیگر لوازم خانه خود، به خرید این محصولات پرطرفدار بپردازید.
توصیه می شود به جای استفاده از آینه های قدیمی، این کالاهای مدرن را به کار گرفته و تفاوتی بین خود و دیگران ایجاد کنید. اغلب در رستوران ها، ساختمان های مدرن، هتل ها و خانه ها از آینه های دکوری استفاده می شود که جلوه خاصی به محیط می بخشد.

 

 

 

👈 ما یعنی گروه تولیدی دکورا آماده ایم تا این خدمت را برای شما انجام دهیم، اجرای انواع آیینه دکوراتیو بصورت حرفه ای و متعهدانه.

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.

  • 09301770037
  • saeedfarokhzad1991@gmail.com
  • استان مرکزی-اراک-دکوراسیون داخلی دکورا
  • 09180807525