• 09180807525
  • saeedfarokhzad1991@gmail.com
  • استان مرکزی-اراک-دکوراسیون داخلی دکورا
  • 09301770037

دکوراسیون داخلی دکورا

،، طراح و مجری کلیه امور دکوراسیون داخلی ،،

نمونه اجرایی کابینت پلی اورتان (نئوکلاسیک)

  • ۲۲۷

👈 کابینت پلی اورتان و پلی استر (کابینتهای رنگ):

کابینت پلی اورتان و پلی استر دو نوع از کابینت های رنگ می باشند که بر اساس طرح کلی در گروه کابینت کلاسیک و مدرن تقسیم بندی میشوند. این کابینت ها از نظر قیمت ارزان تر از کابینت چوب می باشند، اما زیبایی و جلوه آنها منحصر به فرد است. به همین دلیل در آشپزخانه ها کاربرد بسیار زیادی دارند. دکوراسیون دکورا؛ سازنده انواع کابینت در ادامه به معرفی کابینت رنگ پرداخته و ویژگی های پلی اورتان و پلی استر و مزایا و معایب و همچنین قیمت آنها را بررسی خواهد نمود.

 

 

 

🧩 کابینت پلی اورتان و پلی استر چیست؟
در صنعت تولید کابینت آشپزخانه روش و متریال های مختلفی برای ساخت این تجهیزات استفاده میشود و بر همین اساس تنوع بسیار بالایی را در کابینت های آشپزخانه شاهد هستیم. یکی از رایج ترین انواع کابینت، نمونه هایی می باشند که دارای بدنه ام دی اف بوده و به جای روکش چوب از رنگ های مخصوص برای درب و بخش های بیرونی آنها استفاده میشود. کابینت رنگ به کابینت هایی گفته میشود که دارای بدنه ام دی اف خام بوده و درب های آنها با رنگ های مخصوص پوشیده میشود.

 

 

 

🧩 کابینت رنگ را می توان به دو گروه تقسیم بندی نمود که عبارتند از:

کابینت پلی اورتان
رنگ پلی اورتان یکی از مرغوب ترین و مقاوم ترین انواع رنگ می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل مقاومت بالا در برابر خش و نم و رطوبت در صنعت تولید کابینت نیز کاربرد دارد. کابینت های پلی یورتان دارای بدنه ام دی اف می باشند و پس از ابزار زنی با دستگاه های سی ان سی، ابتدا عملیات آماده سازی زیر ساخت انجام میشود. برای آماده سازی زیرساخت ابتدا سطح کار به طور کامل سمباده زده و سپس بتونه زنی انجام میشود. مجدد سطح کار سمباده زده و آستر و پرایمر روی آن قرار گرفته و مجدد سمباده زده میشود.
پس از اتمام مراحل فوق، فرآیند رنگ آمیزی کار اجرا میشود که شامل 6 مرحله می باشد. شش مرحله رنگ آمیزی به گونه ایست که ابتدا سطح یه لایه با رنگ های پلی اورتان پوشانده شده و پس از خشک شدن، مجدد لایه دوم رنگ اجرا میشود. این کار تا شش مرحله ادامه پیدا خواهد نمود تا سطح کار کاملا یکدست و مقاوم شود.

 

 

 

➕ مزایای کابینت پلی اورتان
از مهم ترین مزایای کابینت های پلی اورتان می توان به موارد زیر اشاره نمود:
▪︎مقاومت بسیار بالا در برابر نم و رطوبت

▪︎مقاومت بالا کابینت در بربر خش و ضربه

▪︎عدم تغییر رنگ در اثر تابش نور مستقیم به سطح کار
▪︎تنوع بسیار بالا در رنگ های قابل اجرا برای انواع کابینت
▪︎اجرای رنگ های پلی اورتان به صورت مات و براق متناسب با سبک دکوراسیون و سلیقه مشتری

 

 

 

 

 

👇نمونه دیگه از این مدل کابینت رو ببینیم👇

 

 

 

👇نمونه دیگه از مدل کابینت نیوکلاسیک👇

 

 

 

 

👈 ما یعنی گروه تولیدی دکورا آماده ایم تا این خدمت را برای شما انجام دهیم، اجرای انواع کابینت آشپزخانه بصورت حرفه ای و متعهدانه.

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب از طریق شماره تماس های زیر استفاده نمایید.

  • 09301770037
  • saeedfarokhzad1991@gmail.com
  • استان مرکزی-اراک-دکوراسیون داخلی دکورا
  • 09180807525